onsdag 29 oktober 2008

Minusgrader ute...

I torsdags hade jag och Thomas lite egen tid. Julia var hos mamma för första gången. Jag hade fått en inbjudan till MQ i Sturegallerians 2 års kalas. Så vi började kvällen på East, med supergod Sushi. Sedan gick vi över till MQ, där det var 30 % på hela ordinarie sortiment. Det blev en (hel) del shopping, Thomas köpte en Peak jacka, 2 skjortor, en väst, 1 tröja och kalsonger. Jag köpte en Bondelid kappa, en stickad tunika, en skjorta och en långärmad t-shirt. Vi fick även Goodie bags, när vi gick, I Like!! Men jag är inte helt säker på att jag ska behålla kappan. Den får följa med oss in till stan idag, så får min kompis Maria vara smakråd. Vi ska äta lunch på mitt favvoställe Picnic. Idag är det minusgrader ute så Julia får inviga sin overall.

Det är svårt att fota svart, volangen nedtill på kappan syns knappt. Vad tycker ni är det en keeper?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Det var kul att prata igar! :)

Lite svart att se hur kappan ser ut, kan du inte fota med den pa istället? Och om du har hittat Boomerang jackan sa ar det kanske bättre att lämna tillbaks kappan om den inte känns 100%?

Kram fran Lisa

hhejman@hotmail.com sa...

googlade efter efter en sådan här jacka, behöll du jackan och vill du sälja den nu?

Helena