onsdag 15 oktober 2008

En dagens....

Humör: Glad, men lite trött.
Gjort: Julia har badat och ätit gröt, jag har ätit frukost och plockat ihop leksaker som låg överallt.
Planer: Åka till Skärholmen och byta lite kläder som Julia aldrig använt och prislapparna hänger kvar på...
Ser på: Julia som fastnat under bokhyllan och snart kommer bli arg.
Lyssnar på: Inget just nu...
Läser: Tidningen Mama
Dricker: Sweet chai tea
Äter: Har ätit mackor och ett ägg
Bästa: Att vakna upp bredvid världens gladaste bebis och världens snyggaste man ;)
Sämsta: Att jag har ont, efter mini operationen igår :(
Väder: Strålande sol, helt underbart höstväder!

4 kommentarer:

Anonym sa...

...inte att vakna upp bredvid mig då? :-(

/T

Anonym sa...

Minioperation - vad har du gjort?

Anonym sa...

Hej!

Försökte precis ringa hem till er, men det var inget svar. Antar att ni är ute i solen! Vi ska snart iväg pa bio men jag kanske försöker igen när vi kommer hem om det inte blor försent.

Vad har du gjort för minioperation??

Kram Lisa

Anna sa...

Hej Hopp!! Jag rättade tille nliten grej efter förlossningen :) kram