fredag 29 februari 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av en annan bloggare att svara på några frågor. Så här kommer svaren….

Vem är du?

Anna fyller 30 i sep, gift med Thomas och gravid med mitt första barn. Har även 2 bonusdöttrar som är 12 och 10 år och bor med oss varannan vecka.

Vad gör du om 10 år?

Har förhoppningsvis ett roligt jobb, massor av pengar, som vi reser för och lever vardagslyx.
Sedan hoppas jag att alla runt mig är friska och mår bra.

Favoritsak just nu?

Min vigselring, den är den enda sak jag använder varje dag.

Med eller utan smink?

Med….

Spara eller slösa?

Slösa, jag är hopplös. Vågar inte ens berätta hur mycket (läs lite) jag har kvar på kontot så här 4 dagar efter lön….

Högklackat eller lågsko?

Högklackat, men jag känner att idag är sista dagen med klackar innan bebben är född. Blir så himla trött i ryggen.

Bilmärke just nu?

En Ford Focus kombi, svart. Inte världens mest spännande, men den är helt ok.

Pensionssparar du?

Japp, 600 kr/mån

Bästa ämnet i skolan?

Gymnastik

Sämsta ämnet i skolan?

Tyska

Favoritmat?

Skaldjur

Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?

Just nu är det mest mysiga hemmakvällar som gäller. Men jag har varit/är egentligen en riktig partypingla.

Pedant eller stöka?

Hmmm, något mellanting men mer åt det pedanta hållet.

Långt eller kort hår?

Har just nu hår till axlarna, men jag sparar.

Sommar eller vinter?

Sommar, för att jag älskar solen. Å andra sidan är soliga vinterdagar med gnistrande snö och bitande kyla också underbara.

Blyg eller framåt?

Jag är nog ganska framåt, men lite avvaktande kanske.

Klipper du håret regelbundet?

Ja, var tionde vecka, ungefär.

Färg i håret just nu?

Mörkbrun, vet knappt vad jag har för hårfärg på riktigt.

Höger- eller vänterhänt?

Högerhänt

Inga kommentarer: