torsdag 17 januari 2008

Lättlurad??

Jag känner mig som ett litet barn på julafton, det pirrar i hela kroppen... Idag har mitt paket med den eftertraktade "underverks" krämen Boots no 7 kommit. Jag vet inte riktigt varför jag känner mig så exalterad, men jag har stora förhoppningar om att min hy kommer att bli som bebis. Inte en prick, rynka eller por kommer att synas... Lättlurad.... Ja det återstår väl att se....

Källa Aftonbladet, "Hudläkare vid Manchester University testade -Boots No 7 Protect & Perfect beauty serum på en grupp kvinnor. Professor Chris Griffiths forskningsteam beskrev resultatet som ”häpnadsväckande” och kunde vetenskapligt bevisa att serumet reparerar solskadad hud och reducerar fina rynkor.
- Krämen är jämförbar med receptbelagda produkter, sa professorn till ”Horizon”.
- Jag har aldrig sett en kräm med samma effekt som går att köpa över disk."

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vannen! Var kan man kopa den dar kramen? Later som nat jag behover! :) Har din hy blivit som ny redan? Kram Lisa