tisdag 8 juni 2010

Busy Bee

De senaste dagarna har varit minst sagt fullbokade.
I fredags fyllde mormor 90 år, det blev ett kort grattis och en bukett blommor, innan vi (mamma, Julia och jag) begav oss till Strömsholm. För att titta på hästtvävlingar. Kom hem vid 22 tiden och då satt Thomas inne hos våra grannar. Så jag gick in dit och tog ett glas vatten :). I lördags var det möhippa för Emma. En toppendag, med mycket bra upplägg. Vi var bl.a. på stripchair. Hade grym träningsvärk i både mage och lår igår. Det var mycket roligare än jag trott, även om jag är graciös som ett kassaskåp. Jag åkte hem efter middagen vid 23.30 tiden, då kändes det jättetråkigt att avbryta kvällen. Men ca 1 timme efter att jag landat i sängen vaknade jag av att Julia kräktes i vår säng och resterande "sömntimmar" uteblev. I söndags firade vi mormor, med alla hennes väninnor och vår familj. Igår var jag hemma med Julia och på kvällen kom mina systrar, min kusin och faster över på middag. Den här veckan är varje kväll uppbokad och på fredag åker vi till Skåne för att gå på bröllop. Vilket ska bli väldigt roligt. Ser fram emot lite sovmorgon :) och att umgås med vänner.

Inga kommentarer: