tisdag 11 november 2008

Regn, regn och regn

Idag har det varit grått och regn hela dagen. Tur att man snart får se solen. Idag slog jag till på en ny dunjacka, en Peak Performance parka. Har provat den flera gånger i butik och gillar den verkligen. Efter shoppingen åkte jag hem till Sissi och fikade, när jag skulle hem så var min bilnyckel spårlöst borta. Så Sissi fick köra hem mig för att hämta upp reservnyckeln. Hittat den andra bilnyckeln i bakluckan på bilen... Inte så smart :( . Känner mig lite snurrig och matt för tillfället, kanske har jag för mycket att tänka på och för lite sömn?
Är nästan klar med all bakning inför dopet, ska börja med de små vimplarna i morgon. Har bestämt mig för att köpa 2 kaksorter istället för att baka allt själv.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna o Tomas

Lycka till med dopet.
Mvh
Maud