måndag 7 april 2008

Ledig, men inte sysslolös!

Nu har jag varit hemma i en vecka, kan inte direkt påstå att jag lidit…Förra veckan var vikt till små projekt som; IKEA (var där i 4 timmar med Sissi och Frida, vi hann fika 3 gånger :), frisören, MVC, fixa lite hemma, fika med mormor och moster, handla vårjackor, skor och väskor med Sofia och Bella osv.

I dag ska jag gå en promenad med mamma och Alice, jag har packat ner fika (måste ju träna på att bli en riktig lattemamma). Det ska bli spännande att se om jag kan gå 5 km. Mina fötter är fulla med vatten och fotknölarna ett minne blott... Det gör inte ont men när skinnet spänns så kliar det något fruktansvärt. Helt normalt enligt barnmorskan. Jag har försökt med sexiga stödstrumpor, men de hjälper föga.
Hoppas på att bebisen bestämmer sig för att komma ut i kväll, men helst inte under promenaden…


Bebisens säng, vem skulle inte vilja sova här?
Nallen och AIK-nappen är presenter från Bebisens storasystrar.

Tryck på påslakanet

Skötbordet, med vår låtsas bebis på :)

Äckelfötter, vill bara få lite sympati ;)

Tjingeling / Hemmafrun



Inga kommentarer: