onsdag 10 oktober 2007

Inflyttningen :)

Nu är vårt nya rum beboligt!!!!!!!!!
Sofforna kom i fredags och vi (jag) är så nöjda. De är jättefina!
Thomas har skruvat och fixat hela helgen, så nu är både projektor, tv och allt annat uppsatt och monterat. Jag har handlat kuddar och hämtat soffbord från Mormor.
Braskaminen är installerad och besiktigad av sotare. Så vi slipper frysa i vinter.
Svärfar Gunnar har lagt undan en lampa till oss på IKEA som vi ska åka och köpa i kväll + lite annat som alltid slinker med från IKEA.
Klädkammaren är inte påbörjad ännu och vi saknar lister + vårt blivande sovrum har just nu en tygvägg gjord att ett gammalt påslakan. Under veckan ska de öppna upp fönstret.
Jag har även ny frisyr. Den är både lite cool och classy. Tyvärr kan jag inte sätta ut någon bild eftersom jag känner att beskrivningen kanske var lite överdriven ;). Jag är nöjd i alla fall.


2 kommentarer:

Anonym sa...

kom igen da! Jag vill se frisyren!

lisaborjesson@hotmail.com sa...

Hej,
En annan Lisa undrar nu några år senare om ni har kvar lampan och om ni i såna fall är sugna att sälja den??