torsdag 14 juni 2007

Var finns drömringen?

I måndags var jag och sötis inne i stan och letade ringar. Det visade sig att alla de stora guldsmedskedjorna hade precis samma sortiment. Så ringen jag sett ut på nätet fanns inte hemma för provning. Sedan hittade jag en jättefin ring på nätet som jag var en knapptryckning från att beställa. Men det visade sig att de inte kunde leverera förrän i mitten av augusti. Jag vet att sommaren går på ett kick, men jag vill ju ha ringen NU! Det är mycket i huvudet just nu och jag längtar efter semester. Skönt att jag tagit ledigt några extra dagar kring midsommar.

Bygget flyter på, formen för grunden är på plats. Så nu kan man se hur stor utbyggnaden verkligen blir. Det kommer att bli bra, det måste bli bra!


1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.